ایگولد - حساب تجاری

دوستان سوالاتی در مورد حساب الکترونیکی داشتند که نمونه ای از را معرفی میکنم
در این قسمت راهنمای کامل افتتاح حساب ایگولد را برای راهنمایی هر چه بیشتر علاقه مندان آورده ام . با دنبال کردن منظم مراحل می توانید یک حساب اینترنتی ، که برای پرداختن به امر تجارت الکترونیک ضروری است را داشته باشید .
پس از مراجعه به سایت
ایگولد بر روی لینک Create an account کلیک کنید . پس از آن صفحه قوانین و مقررات ایگولد نمایان می شود، برای رفتن به مرحله بعد بر روی کلید I Agree کلیک کنید . در صفحه بعد فرمی را باید با مشخصات خود تکمیل کنید . این فرم از پنج قسمت تشکیل شده است که به اختصار هر قسمت را توضیح می دهم :
مرحله 1
Account name : در این قسمت یک نام برای حساب خود وارد می کنید . مثلاً kamal account . در دو کادر بعدی این قسمت توضیحاتی در باره نام حساب می توانید تایپ کنید .
مرحله 2
User name: در این قسمت یک نام کاربری برای خود انتخاب کرده و وارد می کنید . مثلاً kamal . در کادر بعدی توضیحی در مورد نام کاربری می توانید وارد کنید .
مرحله 3
Point of Contact : در این بخش اطلاعات تماس شامل نام،آدرس،نام شهر،نام ایالت یا استان(افراد خارج ایالات متحده N/A را انتخاب می کنند) ، نام کشور و کد پستی،آدرس ایمیلتان که شماره حسابتان به این آدرس ارسال می شود و بلاخره کلمه دسترسی پشتیبان که برای تایید در هنگام پرداخت از آن استفاده می شود و باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد (مثلاً kamal48547) قرار دارند .
مرحله 4
Passphrase : در این بخش باید کلمه عبور خود را وارد کنید . این کلمه باید حداقل 6 کاراکتر بوده و ترکیبی از حروف و اعداد باشد . در کادر بعدی مجدداً کلمه عبور را تایپ کنید . از این کلمه برای ورود به حسابتان در سایت ایگولد استفاده خواهید کرد .
مرحله 5
Turing Number Entry: در این قسمت عدد تصادفی را که می بینید در کادر خالی وارد کنید .
پس از انجام مراحل بالا بر روی کلید OPEN کلیک کنید . بدین ترتیب شما صاحب یک حساب ایگولد شده اید که شماره حسابتان به ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کردید فرستاده می شود . بعد از این می توانید با این شماره حساب و کلمه عبور در سایت ایگولد ، ازآخرین شرایط حسابتان آگاه شوید ، پول پرداخت کنید و سایر کارها ....
نظرات 1 + ارسال نظر
ابزار و کدهای رایگان وبلاگ جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:38 http://code-weblog.blogsky.com

سلام اینم از امکاناتی مثل : فال حافظ – جک اتفاقی – اس ام اس اتفاقی – قالب های زیبا – نمایشگر مشخصات کاربران – آمارگیر و تعداد افراد آنلاین - نمایشگر جدیدترین خبرهای لحظه ای ایران و جهان - دعای فرج – سیستم مطالب جدید وبلاگ – سیستم رادیو فردا و ... برای شما ... همین الان خودت بیا .
http://code-weblog.blogfa.com
بیش از 22000 نفر از این ابزار دارن توی وبلاگهای خودشون استفاده می کنن که تو هم می تونی یکی از کاربران جدید این ابزار رایگان باشی .

ابزار رایگان برای وبلاگها
http://code-weblog.blogfa.com
http://code-weblog.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد