کیف پول یاهو (Yahoo Wallet) چیست ؟

کیف پول یاهو (Yahoo Wallet) یک سرویس مطمئن و امن جهت ذخیره اطلاعات کارت اعتباری و آدرس صورتحساب و آدرس پست می باشد. این سرویس باعث می شود که در هر پرداخت برای سیستم یاهو و یا سایت های مرتبط ، احتیاجی به تایپ مجدد این اطلاعات نباشد.

محل استفاده از کیف پول یاهو بسیار گسترده بوده و می توان در بیش از ده هزار فروشگاه اینترنتی در یاهو یا زیرمجموعه های آن استفاده کرد. برای این منظور باید ابتدا اقدام به ایجاد یک Wallet در یاهو نمود. این کار برای کسانی که در یاهو دارای پست الکترونیکی رایگان هستند بسیار آسان می باشد. مراحل ساخت Wallet به شرح زیر می باشد :

 

- به آدرس http://wallet.yahoo.com مراجعه نمایید

- با کلمه عبور صندوق پستی خود وارد شوید

- در صورت نیاز به Security Key ، آن را وارد نمایید

- گزینه " ورود اطلاعات کارت اعتباری جدید " را انتخاب نمایید

- اطلاعات کارت خود را به دقت وارد نمایید

 

دقت کنید که این اطلاعات ، با اطلاعات زمان ساخت صندوق پست الکترونیکی تان همخوانی داشته باشد ، همچنین از ثبت مجدد کارت هایی که در Wallet های دیگر یاهو ثبت نموده اید ، خودداری کنید. (یاهو با کارت های اعتباری با آدرس ایران مشکل ندارد)

پس از طی مراحل فوق ، کیف پول شما آماده است و می توانید از کلیه فروشگاه های موجود در http://shop.yahoo.com خرید های خود را انجام دهید. در این سایت ها نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات کارت اعتباری نیست و فقط کافیست در صندوق پست الکترونیکی خود وارد (Login) شده باشید. کیف پول یاهو محل امنی برای اطلاعات کارت شما و روشی آسان برای پرداخت های شما می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد