چرا واریز از یک کارت به کارت دیگر امکان پذیر نیست ؟

علت اصلی این محدودیت در واقع مشکلات فنی نیست ، بلکه قوانین حاکم بر کارت های اعتباری یا خود مقدار است که کاربرد آنها را یکطرفه و فقط برای انجام پرداخت ، و نه دریافت ، مجاز می نماید. هرچند فروشندگانی که از کارت های اعتباری برداشت می نمایند مجاز به واریز به کارت ، حداکثر تا میزان برداشت شده از آن می باشند که این خود نشانگر وجود امکان فنی پذیرش وجوه توسط کارت ها است.

قوانین بین المللی ناظر بر جابجایی پول و همچنین حساسیت های موجود در زمینه پول شویی سبب گردیده تا شرکت های ارایه دهنده کارت های اعتباری ، فقط پرداخت توسط این کارت ها را مجاز بدانند و مقدار دهی ، یا اعتبار دهی کارت ها فقط توسط صادر کننده کارت ها صورت می گیرد و صادر کنده موظف به شناسایی دارنده کارت و اطمینان از منبع پول های واریز شده به حساب می باشد ، بدین ترتیب روشی برای فیلتر کردن پول های آلوده به وجود می آید.

در واقع ، کارت های اعتباری یا خود مقدار کارت هایی هستند با خروجی بیشمار ، ولی تنها با یک ورودی ، درست عکس آنچه در Merchant Account برای برداشت از کارت های اعتباری وجود دارد. در این گونه حساب ها ، ورودی بیشماری از کارت های اعتباری مختلف وجود دارد که تنها به یک خروجی منتهی می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد