روش کار سایتهای share یا سهام :

در این مدل سایتها به جای پول به شما سهم داده میشه و روزانه بر اساس تعداد سهمی که دارید به شما سود پرداخت میشه ( سهم - کارت یا ....)

به این شکل که شما بعد از عضویت در این سایتها یک سهم دریافت میکنید و هر 24 برای این سهم شما سودی که شرکت جمع کرده رو بین شما هم تقسیم میکنند ولی خوب یک سهم هیچی نیست و خیلی کمه و عمرا بتونید پولدار بشید پس یابد شما سهمتون رو تو سایت زیاد کنید .

مثال : سهم شما 1 سود شرکت 20 دلار تعداد کل سهم های کسب شده در شرکت 10 حالا 20 تقسیم بر 10 = 2 و 2ضرب در سهام شما یعنی 1 = 2 پس سود شما در امروز 2 دلار میشه ( این یک مثال بود ) (پس باید سهمت رو زیاد کنی تا به جای 1 به 1000 )

نکته جالب : شما بعد از دریافت هر یک سهم تا آخر عمرتون همون تعداد سهم رو دارید و بابتش به شما سود داده میشه و حالش رو میبرید در نتیجه اگر شما یک مدت با این سایتها کار کنید و بعد یک سال بعد برید با سایت سر بزنید به ازای اون یک سال به شما سود داده شده .

روش جمع آوری سهام :

1- با مراجعه به قسمت shares for click :

شما با رفتن در این قسمت می تونید روی لینک های مشخص شده کلیک کنید و بعد از باز شدن اونها رو ببندید و به این ترتیب به سهم شما اضافه میشود .

2- shares for signup : با مراجعه به این قسمت شما باید در سایتهایی که سایت گفته عضو بشی و بعد نامه خوش آمد گویی سایترو یا براشون بفرستی یا در قسمت خواسته شده بزاری ( این قسمت سودش از قسمت بالا بیشتره )

3- با خرید سهم

4- با آپگرید کردن نوع عضویت تون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد